KONTORMEDARBEIDER
VI SØKER KONTORMEDARBEIDER
Stadig økende oppdragsmengde gjør at vi ser et behov for å styrke staben med en kontormedarbeider.
Arbeidsoppgaver:
- Delta med Salg og markedsføring
- Ansvarlig for noe innkjøp og lagerhold
- Kundebehandling
- Ordreoppfølging
- Ukeplanlegging
- Bidra aktivt med HMS-arbeid og interne systemer.
Ønskede kvalifikasjoner:
• Kunne ta ansvar, og ha god orden
• Er positiv og utadvendt med godt humør
• Kan arbeide selvstendig, men også sammen
med andre.
• Har gode datakunnskaper og kan håndtere
digitale verktøy
• Gode norskkunnskaper, både muntlig og
skriftlig
• Førerkort klasse B
Vi kan tilby:
• Utfordrende og spennende arbeidshverdag
• Konkurransedyktig lønn-, forsikring og
pensjonsordning
• Mulighet til å utvikle deg selv, og påvirke
utviklingen av bedriften
• Godt og sosialt arbeidsmiljø
• Arbeidssted Koppang
Om Berg og Sandboe AS
Berg og Sandboe AS er en veletablert installasjonsbedrift som ble stiftet på 80-tallet. Vi har kontorer og lager på Koppang i Stor-Elvdal kommune og lager på Rena i Åmot kommune. Bedriften har de siste årene hatt en omsetning på 11,5-16 millioner og har i dag 10 ansatte. Bedriften har kontinuerlig 1-2 lærlinger som også ofte blir en del av montørstaben etter endt læretid. Våre hovedområder er Stor-Elvdal, Åmot og Rendalen. Vi har mange faste kunder innen næring og privat sektor. I tillegg har vi allsidige arbeidsoppgaver innen landbruk, industri, solcelleinstallasjoner, varmepumper, bolig og hytter.
For mer info ta kontakt med Andreas Rønningen, Tlf 950 87 200
Søknad med CV sendes til:
andreas@berg-sandboe.no
Søknadsfrist 31/12-23
Berg og Sandboe AS
Sundfloveien 13
2480 Koppang