KONTORMEDARBEIDER

VI SØKER KONTORMEDARBEIDER

Stadig økende oppdragsmengde gjør at vi ser et behov for å styrke staben med en kontormedarbeider.

Arbeidsoppgaver:

  • Delta med Salg og markedsføring
  • Ansvarlig for noe innkjøp og lagerhold
  • Kundebehandling
  •  Ordreoppfølging
  • Ukeplanlegging
  • Bidra aktivt med HMS-arbeid og interne systemer.

Ønskede kvalifikasjoner:

• Kunne ta ansvar, og ha god orden

• Er positiv og utadvendt med godt humør

• Kan arbeide selvstendig, men også sammen
med andre.

• Har gode datakunnskaper og kan håndtere
digitale verktøy

• Gode norskkunnskaper, både muntlig og
skriftlig

• Førerkort klasse B

 

Vi kan tilby:

• Utfordrende og spennende arbeidshverdag

• Konkurransedyktig lønn-, forsikring og
pensjonsordning

• Mulighet til å utvikle deg selv, og påvirke
utviklingen av bedriften

• Godt og sosialt arbeidsmiljø

• Arbeidssted Koppang 

 

Om Berg og Sandboe AS

 Berg og Sandboe AS er en veletablert installasjonsbedrift som ble stiftet på 80-tallet. Vi har kontorer og lager på Koppang i Stor-Elvdal kommune og lager på Rena i Åmot kommune. Bedriften har de siste årene hatt en omsetning på 11,5-16 millioner og har i dag 10 ansatte. Bedriften har kontinuerlig 1-2 lærlinger som også ofte blir en del av montørstaben etter endt læretid. Våre hovedområder er Stor-Elvdal, Åmot og Rendalen. Vi har mange faste kunder innen næring og privat sektor. I tillegg har vi allsidige arbeidsoppgaver innen landbruk, industri, solcelleinstallasjoner, varmepumper, bolig og hytter.

For mer info ta kontakt med Andreas Rønningen, Tlf 950 87 200

Søknad med CV sendes til:

andreas@berg-sandboe.no

Søknadsfrist 31/12-23

 

Berg og Sandboe AS

Sundfloveien 13

2480 Koppang